Lege i Fredrikstad.

Trenger du legehjelp i Fredrikstad? Hos oss har vi kort ventetid, tar oss god tid til å lytte og fokuserer på dine behov.

Vi har lang og bred bred erfaring som behandlere og utreder alle slags helseplager som infeksjoner, luftveislidelser, hjerte-karsykdommer og andre livsstilssykdommer, mage-tarmlidelser, allergier, hudlidelser, hormonsykdommer, muskel- og skjelettplager, seksuelt overførte sykdommer, samt psykiske plager/lidelser.

Vi har kunder fra hele Østfold; Moss, Rygge, Råde, Spydeberg, Sarpsborg, Fredrikstad, Halden, Askim og Mysen.

Omfattende helsekontroll

Vi anbefaler regelmessige helsekontroller for å forebygge og avdekke sykdom. Vi kan tilby en omfattende helsekontroll med en rekke prøver og laboratorietester. Etter en helhetlig vurdering gir vi pasienten veiledning og råd om hvordan den enkelte kan forebygge fremtidig sykdom eller skade.

Klinikken er utstyrt med eget laboratorie, i tillegg til at vi samarbeider med Fürst Laboratorium og laboratorium på Sykehuset Østfold.

At legesenteret er privat og utenom fastlegeordningen betyr at alle kan komme hit, uavhengig av om man er tilknyttet en fastlege eller ikke. Vi kan kan hjelpe deg med de aller fleste symptomer, plager og bekymringer og henviser deg videre til spesialister ved behov.

Allmennlege-behandlinger i Fredrikstad

Hjemmelege i Fredrikstad

Vi i Helseklinikken Fredrikstad ønsker å tilby hjemmebesøk til trengende pasienter som ikke kommer seg til lege selv. Dette kan skyldes at de ikke har anledning eller er forsyke til å ta en tur til legen.
Legen kommer hjem til deg

Det er ofte vanskelig å få lege hjem til seg. Fastlegene har kapasitetsmangel og har sjelden tid og anledning til å ta hjemmebesøk på kort varsel. Helseklinikken Fredrikstad har i åpningstidene vakthavede lege som vil tilby hjemmebesøk til pasienter etter behov på kort varsel når det gjelder akutte sykdommer.

Hjemmelegetjenester

Våre tjenester er blant annet: Sårbehandlig, kateterskifte/innsetting, samtale/psykiatrisk vurdering, attester, vaksinering, innleggelser etter alvorlighetsgrad og medisinering. Ta gjenre kontakt med oss i dag hvis du har behov for hjemmebesøk av en av våre hyggelige leger.

Bestill time til lege eller tannlege i Fredrikstad

Du er bare et enkelt skjema unna å ha bestilt en time til vår lege eller vår tannlege. Vi har tannlegevakt.

Medlemskap på Helseklinikken Fredrikstad

Som medlem hos får du førsteprioritet på alle våre avdelinger. Du får også rabatt på alle medisinske tjenester og en rekke andre medlemsfordeler.

Medlemskap på vår helseklinikk innebærer:

To typer medlemskap
  • Helseklinikken Fredrikstad medlemskap – Hovedmedlem og barn under 18 år: 1 850 kr per år
  • Familiemedlemskap – Hovedmedlem + ektefelle/samboer og barn under 18 år: 2 650 kr per år

Ingen bindingstid.

Priser på tannlege og tannlegevakt i Fredrikstad

Vi har faste priser på en rekke behandlinger. Vi kan hjelpe med alt fra puss og rens av tenner til akuttime på dagen for tannproblemer hos vår tannlegevakt.

KONTAKT OSS.